საქართველოს კლინიკები
სამედიცინო ცენტრები და კლინიკები საქართველოს მასშტაბით
ნაპოვნი კლინიკები: 351
რას ამბობენ პაციენტები
“ექიმები კარგები არიან, მაგრამ რეგისტრაციის სისტემაზე გაბრაზებული ვარ. პირველი ვიზიტის დროს სამი მიმღები გავიარე და აღმოჩნდა, რომ პირდაპირ ექიმთან უნდა მივსულიყავი. ახლა, ერთი საათი მიმღებში გავატარე და აღმოჩნდა, რომ მესამე სართულზე სპეციალურ მიმღებში უნდა მივსულიყავი, რომელიც პირდაპირ ექიმთან მიმყავს. ვეკითხები, როგორ გავიგო, სად წავიდე შემდეგ ჯერზე და მეუბნებიან, რომ დახლთან ვიკითხო, მაგრამ ვკითხე და მითხრეს, რომ აქ დამელოდო. ძალიან გაბრაზებული ვარ ამ საავადმყოფოზე.”
Alena Diuriagina
Bio-Med
რას ამბობენ პაციენტები
“პირველად გავიკეთე ბჟენი, ძალიან მომეწონა, შიშები გამიქრა, სილურჯეები არ იყო, ყველაფერმა შეუფერხებლად ჩაიარა, გირჩევთ.”
Zehra Avcı
რას ამბობენ პაციენტები
“მადლობა თქვენი პროფესიონალიზმის, მზრუნველობისა და სითბოსთვის. საჭიროების შემთხვევაში აუცილებლად დავუბრუნდები დოქტორ მირანდას და ვურჩევ მას ყველა ჩემს მეგობარსა და ოჯახის წევრს. ყველა პრობლემური კბილი გადამირჩინა. ის უმაღლესი დონის პროფესიონალია. მადლობა, ჩემო კბილის ფერია, მალე შევხვდებით 💞”
Mark
რას ამბობენ პაციენტები
“ოლეჩკა, დიდი მადლობა შენი შესანიშნავი სამუშაოსთვის. შენ შენი საქმის სუპერპროფესიონალი ხარ.”
מרינה גלוזמן
Zirconium Dental House
რას ამბობენ პაციენტები
“ძალიან მიხარია, რომ ეს კლინიკა ვიპოვე; პირველად, პროცედურები შიშის გარეშე გავიკეთე. ფასები კარგია, ისინი არ აიძულებენ არასაჭირო მომსახურებას და საჭიროების შემთხვევაში მკურნალობის გეგმასაც კი ქმნიან. რომანი შესანიშნავი სპეციალისტია, ყოველთვის ხელმისაწვდომია, კითხვებს გარკვევით პასუხობს და ყველაფერს სწრაფად და ფრთხილად აკეთებს, ნათლად აჩვენებს, რომ ზრუნავს. განსაკუთრებული მადლობა ქირურგ გეორგის. მან ექსპერტულად ამოიღო კბილები, რომელთა მკურნალობაც შეუძლებელი იყო. არ იყო შეშუპება ან ტკივილი და მან პროცედურის დროს აღწერა პროცესი, რამაც მისი მუშაობისადმი ნდობა შემძინა. ყველა ჩემს მეგობარს ვურჩევ ცირკონიუმს.”
Zinaida Soboleva
რ-დენტი • R-Dent
რას ამბობენ პაციენტები
“სექტემბრის ბოლოს სტომატოლოგთან ვიყავი, ექიმ რუსლანთან, მან ნერვი ამომიღო, ბჟენი დამიდგა, ასევე კბილები გამისუფთავა, ყველაფერი ფრთხილად და სწრაფად გაკეთდა, ყველაფერი მომეწონა...”
Andrey Kovalev
Like Dent
რას ამბობენ პაციენტები
“პირველი კლასის მომსახურება, სწრაფი, სუფთა და უსაფრთხო. ნამდვილად ღირს მონახულება.”
qeti futkaradze
MY DENT
რას ამბობენ პაციენტები
“{'ორიგინალი': 'პოლონეთში ვცხოვრობ და ბაღში დასვენებას ვგეგმავდი. ასევე გადავწყვიტე კბილების მკურნალობა, რადგან ევროპაში ფასები გადაჭარბებულია. My Dent კლინიკა Google-ში მიმოხილვების საშუალებით ვიპოვე და პოლონეთში ყოფნისას ჩავეწერე. დანიშნულ დროს მივედი და კონსულტაცია უფასო იყო (პოლონეთში ეს არ არის ხელმისაწვდომი).\nსაბოლოოდ, 2 ვიზიტში 6 კბილი დამუშავდა. ფასი იყო 120-150 ლარი თითო კბილზე ანესთეზიით, რაც პოლონური ფასის ნახევარია. დოქტორი თამარა, მიუხედავად იმისა, რომ ახალგაზრდაა, გარკვევით და თავდაჯერებულად მუშაობდა, რუსულად საუბრობდა და ის და მისი ასისტენტი ცრემლებს მიწმენდდნენ, რომ მაკიაჟი არ გამეფუჭებინა, რადგან... ანესთეზიის გამო, დაცემინება მომინდა)) მან მუსიკის ჩართვაც კი შემომთავაზა და მკითხა, როგორი მინდოდა, რაზეც მე, პირში მუნდშტუკით, ვცადე მეთქვა "ქართული" - ასე რომ, ჩემი მკურნალობა არა მხოლოდ ეფექტური, არამედ ფერადიც იყო))\nსაბოლოოდ, მხოლოდ სასიამოვნო შთაბეჭდილება დამრჩა: თანამედროვე აპარატურა, კარგი ექიმები და ძალიან სასიამოვნო ატმოსფერო. ერთადერთი უხერხულობა ნაღდი ფულით გადახდა იყო, ყველაფერი დანარჩენი შესანიშნავი იყო!”
D'lorean
Pataraya Clinic
რას ამბობენ პაციენტები
“საუკეთესო ექიმებო, მადლობა დოქტორ გიორგის და დოქტორ ხათუნას❤️”
NIKA GAME
რას ამბობენ პაციენტები
“ძალიან კმაყოფილი ვარ, ბატონო დავით 🤍✨”
Teona Gorgadze
რას ამბობენ პაციენტები
“ძალიან მადლიერი ვარ ამ კოსმეტოლოგიური ცენტრის. დოქტორ ნათიამ სრულიად შეცვალა ჩემი თვითშეფასება. ჩემი კანი ახლა გაცილებით ახალგაზრდულად გამოიყურება. ის ნამდვილი პროფესიონალია. მე მისი რჩევა გავითვალისწინე და შედეგები საოცარია. თუ ბაღში ხართ და გსურთ უფრო ახალგაზრდულად და ლამაზად გამოიყურებოდეთ, გირჩევთ ამ ადგილს ❤️”
Lela Motskobili
VODA
რას ამბობენ პაციენტები
“ძალიან ატმოსფერული ადგილი. ძალიან კარგი პერსონალი. ძალიან ლამაზი ტუჩები.”
SA IRA
რას ამბობენ პაციენტები
“საუკეთესო პერსონალი და გარემო ❤️ შესანიშნავი სპეციალისტი ელიზაბეტ 🥰 ჩემი უმაღლესი რეკომენდაცია კალიციას ❤️”
Mariam Tchaknelidze
Apex Dental
რას ამბობენ პაციენტები
“დიმიტრი შესანიშნავი სპეციალისტია! მან როგორც ჩემს ქმარს, ასევე მე დაგვეხმარა. მან შეძლო ტკივილის წყაროს პოვნა და მისი აღმოფხვრა. სეანსის შემდეგ, თითქოს ხელახლა დაიბადე, უფრო მსუბუქად და შთაგონებულად გრძნობ თავს. დიდი მადლობა გაწეული სამუშაოსთვის!”
Karina Ozemblovska
Golden Dent
რას ამბობენ პაციენტები
“სიბრძნის კბილი ამ კლინიკაში ამოვიღე ექიმ მერაბ ლეონიძესთან. ყველაფერი ძალიან სწრაფად, უმტკივნეულოდ და პოზიტიურ ნოტაზე წავიდა. აღარ მეშინია შემდეგი კბილის ამოღების 🙂 ყველას გირჩევთ.”
Nadiia Fedorova
ლაზერული ქედი
რას ამბობენ პაციენტები
“ლაზერული ეპილაციის შესანიშნავი ადგილია! უკვე რამდენჯერმე ვარ ნამყოფი და თითოეული ვიზიტი კომფორტული და სწრაფია. ანასტასია ყურადღებიანი და ზედმიწევნითი ტექნიკოსია; ის ყველაფერს განმარტავს და მშვიდ ატმოსფეროს ქმნის. პროცედურა უმტკივნეულოა და ძალიან ცოტა დროს მოითხოვს. განსაკუთრებული პლიუსი პროცედურის ბოლოს სასიამოვნო შეხებაა 😊 სუფთა, მყუდრო და პროფესიონალური! აუცილებლად გირჩევთ ❤️”
александра соколова
რას ამბობენ პაციენტები
“კლინიკა ძალიან მომეწონა; პროფესიონალურად გავწმინდე კბილები და კარიესის მკურნალობა ჩავიტარე. შთაბეჭდილებები ძალიან დადებითი იყო. დოქტორი ლევანი ნამდვილი პროფესიონალია; ყველაფერი ეფექტურად, სწრაფად და უმტკივნეულოდ გააკეთა. ექიმის ასისტენტიც ძალიან სასიამოვნო და ყურადღებიანი იყო. აუცილებლად გირჩევთ მას! 😊”
Елена Наговицына
ელიტ ლაზერი ბაღუთი
რას ამბობენ პაციენტები
“მე მიყვარს Elete Laser Batumi! მე ქეთისთან დავდივარ ლაზერული ეპილაციისთვის — ეს სწრაფი, ნაზი და კომფორტულია! შეგიძლიათ ესაუბროთ და დაისვენოთ — სრული ზენი! ეს 100%-ით სასიამოვნო და სასარგებლო გამოცდილებაა! ✨”
Polina Welcome
მედიაბელუსი
Expertal - ექსპერტალი
თეთრი დენტი
რას ამბობენ პაციენტები
“მინდა გულწრფელი მადლიერება გამოვხატო White Dent Clinic-ის მთელი გუნდის მიმართ. აქ მივიღე ჭეშმარიტად მაღალი ხარისხის სტომატოლოგიური მომსახურება და განსაკუთრებით მადლიერი ვარ დოქტორ მარი ჯანელიძის, მაღალკვალიფიციური და მზრუნველი პაროდონტოლოგის.”
Nika Kheladze
Unique Aesthetic
რას ამბობენ პაციენტები
“დიდი სიამოვნებით გირჩევთ! ისინი პროფესიონალები, ძალიან მეგობრულები არიან და მათი ფასებიც უმაღლესი დონისაა.”
Rita Funfziger
Denta Lux - დენტა ლუქსი
რას ამბობენ პაციენტები
“შემთხვევით გამვლელმა კარი ღია დავინახე, ამიტომ შევჩერდი, რომ კბილების გაწმენდის ფასი გამერკვია. მაშინვე ჩავეწერე ექიმ ნინოსთან და არასდროს მინანია. შედეგად, ჩემი პრობლემური კბილები დაბეჭდეს და ისიც შევინახე, რომელიც ადრე ამოსაღებად იყო რეკომენდებული. ძალიან მყუდრო, პატარა კლინიკა მეგობრული, კვალიფიციური თერაპევტებით/ორთოპედებით. გირჩევთ.”
Svetlana Fil
სტომატოლოგიური კლასი
რას ამბობენ პაციენტები
“ძალიან კმაყოფილი ვარ თმის მოცილების პროცედურით! ნატალია, სპეციალისტი, ძალიან საფუძვლიანი და ყურადღებიანი იყო. მან პროცედურამდელი გამოკითხვა ჩაატარა და განმარტებითი კითხვები დასვა. ყველაფერი პროფესიონალურად იყო! მხოლოდ ერთი პროცედურის შემდეგ შესანიშნავი შედეგი დავინახე! ვურჩევ მას ყველას, ვისთვისაც ხარისხი მნიშვნელოვანია!”
Вероника Мгеладзе
რას ამბობენ პაციენტები
“აქ კოლაგენის ფილერის ინექციები გავიკეთე და შედეგები შესანიშნავი იყო. ექიმის ტექნიკა შესანიშნავი იყო და კომუნიკაცია სასიამოვნო. იმედი მაქვს, რომ კიდევ დავბრუნდები, როცა შესაძლებლობა მომეცემა. კლინიკა სუფთა და მოწესრიგებულია, ატმოსფერო კომფორტულია და ქალაქის ცენტრში მოხერხებულად მდებარეობს.”
Ziska Lee
Dr. Elada_Andreevna
რას ამბობენ პაციენტები
“გირჩევთ ელადას, ის თავისი საქმის ნამდვილი ოსტატია. გავიკეთე მონაკოს კოქტეილი და ბოტოქსის პროცედურა, ძალიან კმაყოფილი დავრჩი და 5 წლით უფრო ახალგაზრდულად გამოვიყურებოდი. 🔥 გმადლობთ!”
Darina Dolmatova
ახალი ღიმილი
ლაზერული ეპილაცია ბათუმი
რას ამბობენ პაციენტები
“პროფესიონალი პერსონალი, სწრაფი დანიშვნა, შესანიშნავი გამოცდილება”
Alina Slobodeniuk
სტომატოლოგი
რას ამბობენ პაციენტები
“ძალიან კმაყოფილი ვარ როგორც სამუშაოს ხარისხით, ასევე პერსონალით. ასეთი ყურადღებიანი და გულისხმიერი ექიმები არასდროს შემხვედრია. დიდი მადლობა.”
Наталия Полевая
cito medical center
INNO
რას ამბობენ პაციენტები
“3D სკანირება 100 ლარი ღირს. შეგიძლიათ გადაიხადოთ ბარათით. სწრაფი, რიგების გარეშე. სუფთა. შედეგები ინახება დისკზე. ასევე შეგიძლიათ მონიტორის ფოტოს გადაღება.”
Наталья Борисова (Мята Мятная)
MegoDent | მეგო დენტი
Infinity Smile
რას ამბობენ პაციენტები
“საუკეთესო კლინიკა ყველაზე შესანიშნავი ექიმით! ირინა ნიკოლაევნა მართლაც საოცარი სტომატოლოგია, დიდი მადლობა თქვენი შრომისთვის! ყველას გირჩევთ მას!”
Александра Макушина
Eurythmy
რას ამბობენ პაციენტები
“გირჩევთ”
Константин Погорельцев
ქალაქი
პატარა ხაზის ბუნაგები
რას ამბობენ პაციენტები
“მომეწონა, მაგრამ თარჯიმანი მჭირდება)”
Martisha AdamS
რას ამბობენ პაციენტები
“ეს Unbox-ის მეორე ცენტრია; პირველი ფალიაშვილის ქუჩა 4-ში მდებარეობს. ის ახლად გარემონტებულია და მიმღები თავაზიანი და ძალიან სასიამოვნოა. გასაქირავებელია ორი ოთახი და კაფსულა (მინი-ოთახები ერთი ადამიანისთვის). ცენტრს ასევე აქვს სამზარეულო. ცენტრში ძირითადად ფსიქოლოგები და ფსიქოთერაპევტები მუშაობენ. ყველა ოთახში არის ინტერნეტი, ამიტომ თუ ონლაინ სესიის ან Zoom შეხვედრის ჩატარება გჭირდებათ, ამის გაკეთება ცენტრში მარტივად შეგიძლიათ. ოთახებში კონდიცირებაა, კაფსულებს კი ხმის იზოლაციის კედლები აქვთ. აქ ყველაფერი ახალია, ავეჯის ჩათვლით. მისაღებში სასიამოვნო მუსიკა ისმის, არის კომფორტული დივანი მოლოდინში მყოფი კლიენტებისთვის და ყავა და ნამცხვრები ხელმისაწვდომია მოთხოვნის შემთხვევაში. მე თვითონ არ მიქირავია, მხოლოდ ვსტუმრობდი, მაგრამ ცენტრის ატმოსფერო ძალიან მომეწონა. წიგნების შეძენაც შესაძლებელია (ისეთ თემებზე, როგორიცაა ფსიქოლოგია და პიროვნული განვითარება).”
Batumis Revieweri
G-Dent • ჯი-დენტი
რას ამბობენ პაციენტები
“გირჩევთ სტუდიას! გილოცავთ ახალ ფილიალს, ახლა კიდევ უფრო მოსახერხებელია ჩემთვის საყვარელი პროცედურების დასწრება! 🙏🏼თქვენი წყალობით ფორმაში ვარ! 😘😘😘”
Viktoriia Orahvelidze
IVG Clinic
რას ამბობენ პაციენტები
“ენდოკრინოლოგთან ვიყავი. რამდენიმე ანალიზი გავიკეთე, შედეგები სწრაფად მივიღე და ინტრავენური ინექციების კურსიც დავასრულე. შემიძლია ვთქვა, რომ პროცედურების დროს მიმოხილვებს არ ვწერ. ადმინისტრატორმა მესამე ინტრავენურ ინექციაზე უკუკავშირი მთხოვა, მაგრამ ეს არ გავაკეთე, რადგან ეფექტი ჯერ არ მესმოდა. ახლა პროცედურის შემდეგ ვწერ - კურსის შემდეგ ჩემი ანალიზები მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდა. მეტი ენერგია მაქვს და თავს იმდენად კარგად ვგრძნობ, რომ შემიძლია სრულად ვიმუშაო, რისთვისაც უზომოდ მადლიერი ვარ. აბებით შედეგს ასე სწრაფად ვერ მიაღწევ. ისინი პირველ სართულზე, ავტოსადგომზე გხვდებიან, რომელიც გელოდებათ. ისინი წინასწარ ადასტურებენ ბრენდს და ნომერს და ადგილს გიმზადებენ. რიგები არ არის, კონფიდენციალურია, ყველაფერი დეტალურად არის ახსნილი ვიზიტის დროს. თქვენ გესმით, საიდან მოდის პრობლემა და რა უნდა გააკეთოთ. სამედიცინო პერსონალი შესანიშნავია. ხელმძღვანელი ამოწმებს, როგორ გრძნობთ თავს და გახსენებთ პროტოკოლის გეგმას. ისინი პაციენტს სასურველ შედეგამდე ზედმიწევნით მიჰყავთ. ჩემი მეუღლე კოსმეტოლოგს ეწვია და რამდენიმე არასაჭირო პროცედურისგან თავი შეიკავეს, რამაც ჩვენი ხარჯები შეამცირა და კიდევ ერთხელ დაბრუნების სურვილი გაგვიჩინა. დიდი სიამოვნებით გირჩევთ!”
Danil Batrshin
DUMBADZE CLINIC
რას ამბობენ პაციენტები
“ძალიან სასიამოვნო ატმოსფერო და საუკეთესო მომსახურება! 🥰”
aneta dumbadze
სტომატოლოგიური კლინიკა
რას ამბობენ პაციენტები
“რამდენიმეჯერ გავიკეთე ფესვის არხის მკურნალობა და ძალიან კმაყოფილი ვარ შედეგით. მათი შესანიშნავი მუშაობის წყალობით, კბილის ტკივილი გამიქრა. უღრმესი მადლობა კლინიკის მთელ გუნდს და განსაკუთრებით დოქტორ კრისტინა კვინიკაძეს.”
Ramal
To Be - Batumi
რას ამბობენ პაციენტები
“ხალი ამომჭრეს. ყველაფერი შესანიშნავად იყო! დავითი ძალიან ნაზი და მეგობრული იყო, კომფორტულ გარემოს ქმნიდა. ის ასევე ზრუნავდა ჩემს ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობაზე. მან უპასუხა ყველა ჩემს კითხვას და ინიციატივა გამოიჩინა, რათა დარწმუნებულიყო, რომ პროცედურისა და შემდგომი მოვლის შესახებ ყველა ინფორმაცია მქონდა. სალონის შესახებ ჩემი შთაბეჭდილებებიც დადებითი იყო. დიდი მადლობა თქვენი შრომისთვის 💜”
Надежда Ландик
Kani Clinic (Batumi)
რას ამბობენ პაციენტები
“კლინიკა მომეწონა. თანამედროვეა, პერსონალი ყურადღებიანია. პაციენტებს ძალიან ყურადღებით ეპყრობიან. ვიზიტი 100 ლარი ღირს.”
Наташа Тарасенко
რას ამბობენ პაციენტები
“❤️ჩვენ გვიყვარს ქალბატონი ქეთევანი”
Tea Jincharadze
რას ამბობენ პაციენტები
“ვიქტორიასთან მქონდა ვიზიტი დანიშნული. თავდაპირველად, კომედონების გაწმენდა მინდოდა. ცხიმიანი კანი მაქვს, რომელიც კომედონებისკენაა მიდრეკილი, მაგრამ სხვა ქალაქში სხვა ესთეტიკოსთან უკვე კარგი პროგრესი გვქონდა. თუმცა, პერიორალური დერმატიტი კვლავ უმართავი იყო, ამიტომ გადავწყვიტე, La Roche-Posay Cicaplast Baume კრემი მეცადა. ის კანს საშინლად მიჭერდა, რამაც გამწმენდი პროცედურის გაკეთება გამიჩინა. ჩემი გასინჯვის შემდეგ, ვიქტორიამ მითხრა, რომ ამჟამად გამწმენდს არ მირჩევდა, რადგან ჩემი კანი საკმაოდ მგრძნობიარე იყო და ასეთი ინვაზიური პროცედურისთვის მომზადება სჭირდებოდა. კარგი, გავიფიქრე, ლოგიკურია. შემდეგ მან დამინიშნა გამწმენდი შამპუნი კეტოკონაზოლით და Epiduo კრემი ადაპალენითა და ბენზოილ პეროქსიდით. მოგვიანებით მივხვდი, რომ უცნაური იყო კანის ამ პროდუქტებით გამწმენდისთვის მომზადება, რადგან ისინი მას უფრო მგრძნობიარეს ხდიან. კონსულტაციის დროს მან მითხრა, რომ ლაქების მოცილებას გაიკეთებდა. მეგონა, რომ ეს კომედონები იქნებოდა, მაგრამ ეს იყო ანთებითი აკნეს ადგილი და შემდეგ რაღაც სახის პილინგი წაისვა. მან თქვა, როგორც თავად შემოგვთავაზა, რომ პილინგი არ უნდა გამოეყენებინათ (მაშინ რატომ უნდა გამოეყენებინათ ის, თუნდაც ლაქების სამკურნალოდ). საბოლოო ჯამში, კონსულტაცია დადებით ნოტაზე დასრულდა. მაგრამ რამდენიმე დღე გავიდა და ეს ადგილი აბსოლუტურად საშინლად გამოიყურება, და არა მხოლოდ ესთეტიკური თვალსაზრისით. ის ქიმიურ დამწვრობას ჰგავს. კოსმეტოლოგთან ვიზიტის შემდეგ ასეთი გამოცდილება არასდროს მქონია. მე არ ვარ დერმატოლოგი ან კოსმეტოლოგი, მაგრამ თუ სპეციალისტი ხედავს კანის დაუცველ ბარიერთან დაკავშირებულ არსებულ პრობლემას, არ მესმის, რატომ უნდა გამოსცადონ ასე. ახლა არ ვიცი, რამდენ ხანს დასჭირდება ამ ადგილის შეხორცებას. P.S. ასევე შემომთავაზეს SPF 245 ლარად, რაზეც უარი ვთქვი. მათ ასევე დანიშნეს აკნეს სამკურნალო 3 საშუალება, რომელიც მოიცავს პილინგს, გაწმენდას და ფოტოთერაპიას. ასეთი რეგულარული წმენდისა და პილინგის საჭიროება გაურკვეველია. ნამდვილად არსებობს განცდა, რომ სპეციალისტებს დახმარების სურვილი არ აქვთ, არამედ მხოლოდ ამ სალონში ვიზიტის ხანგრძლივობის გახანგრძლივება.”
Janet Kipova
რას ამბობენ პაციენტები
“კლინიკა რუსულენოვან მომსახურებას სთავაზობს. ექიმები ია მუბულაძე და რუსლან ტარიელაძე ძალიან კარგები არიან. ორი დღე კბილის ტკივილი მქონდა და ვცდილობდი, თავად მემკურნალა, რადგან ვფიქრობდი, რომ გამივლიდა. მესამე დღეს კლინიკის ძებნა დავიწყე. ერთ-ერთ კლინიკაში წავედი, მაგრამ არ მიმიღეს, რადგან ვიზიტი არ ჰქონდათ. ამ კლინიკაში მივედი და კბილი სამ ვიზიტზე დამიმუშავეს, მათ შორის ნერვის ამოღებაც. კიდევ ორი კბილის მკურნალობა მირჩიეს და ფასიც შესაბამისი იყო, ამიტომ ისინი მაშინვე იქვე დამიმუშავეს. ძალიან კმაყოფილი ვარ როგორც მკურნალობით, ასევე ექიმების დამოკიდებულებით.”
Дмитрий Коротких
Smile Gallery
რას ამბობენ პაციენტები
“ოჯახთან ერთად შვებულებაში ყოფნისას გადავწყვიტეთ, ბიზნესი სიამოვნებასთან გაგვეერთიანებინა და ამ კლინიკას მოვსულიყავით. დოქტორმა ალექსემ ჩვენს თხოვნას ოპერატიულად უპასუხა - ის მაღალკვალიფიციური, პასუხისმგებლიანი და ნამდვილად კარგი ექიმია. ძალიან მიხარია, რომ ის ავირჩიე. 10-დან 10, გირჩევთ!”
MIKALAI HLABETS
Rezident Clinic
რას ამბობენ პაციენტები
“მინდა უდიდესი მადლობა გადავუხადო ვახტანგს და მის გუნდს!! ძალიან მეშინოდა სტომატოლოგთან წასვლის, რადგან დიდი ხანია სტომატოლოგიური მომსახურება არ მქონია, მაგრამ ისინი ძალიან მხარში მედგნენ, ხუმრობდნენ, მშვიდად მიხსნიდნენ ყველა ნაბიჯს და ჩემი თხოვნით მუსიკაც კი ჩართეს, რათა წუხილისგან თავი დამეღწია. ატმოსფერო იმდენად მშვიდი იყო, რომ ვერც კი შევამჩნიე, როგორ მოდუნდი და როგორ ვენდობოდი მათ. მკურნალობა სრულიად უმტკივნეულო იყო, ყველაფერი ფრთხილად და დიდი სიფრთხილით გაკეთდა. ახლა მინდა მათთან ისევ მივიდე! მადლობა მკურნალობისა და მზრუნველობისთვის ❤️”
Женя Федько
ევრო-დენტი
რას ამბობენ პაციენტები
“ამ კლინიკას შესანიშნავი ღამის ქირურგები ჰყავთ. სიბრძნის კბილი თითქმის საღამოს 10 საათზე გამიტყდა და ფაქტიურად ნახევარ საათში მიჩვენეს. მეორე სიბრძნის კბილზე უკვე ჩავწერე ვიზიტი და ღამის ქირურგთანაც ვიყავი. კბილების ამოღებისას ისინი საუკეთესოები არიან!!!”
Kat Pop
MAY-ის სილამაზის სივრცე
რას ამბობენ პაციენტები
“სრულიად კმაყოფილი ვარ! რეგისტრატორი პოზიტიურები და მომღიმარები არიან და ყოველთვის მზად არიან დასახმარებლად, ასევე პროფესიონალი ექიმი, მარიკა ბერიძე, ძალიან კმაყოფილი ვარ მისი მომსახურებით და ბოლოს, ძალიან კარგი ექთნები, სოფო და მაია. დიდი მადლობა ასეთი შესანიშნავი და მაღალი ხარისხის მომსახურებისთვის!❤️”
Eldar futkaradze
Your Dentist
რას ამბობენ პაციენტები
“სტომატოლოგი ეკატერინა ვლადიმიროვნა პირველი ექიმია დიდი ხნის შემდეგ, ვინც ჩემს შვილთან დაკავშირების გზა იპოვა. სხვა კლინიკაში წარუმატებელი მკურნალობის შემდეგ, ჩემმა ქალიშვილმა უარი თქვა სტომატოლოგთან პირის გაღებაზე, თუნდაც კონსულტაციისთვის. სამი სხვადასხვა კლინიკა ვცადეთ, მაგრამ ყველა უშედეგოდ. შედეგი: 1. ყველა კბილზე სრული კონსულტაცია მივიღეთ. ეკატერინამ ამიხსნა და აჩვენა, თუ როგორ უნდა მოვუაროთ კბილებს სწორად და რატომ არის ეს ასე მნიშვნელოვანი და შევქმენით მკურნალობის გეგმა. 2. მისი პირველი კბილი დავამუშავეთ. ეს საშინელი იყო და თავიდან ის აღარ აღებდა პირს. შემდეგ, უცებ, დავინახე მისი პირი ღია და სანამ კბილს აჭრიდნენ, ჩემმა ქალიშვილმა „მოწონება“ მომცა 😂 (ალბათ ახლა მხოლოდ დედები გამიგებენ). 3. მისი სტომატოლოგიური მკურნალობის შიში გაქრა. ჩვენ გვაქვს საფუძველი, რომელზეც მომავალში უნდა ავაშენოთ - დადებითი გამოცდილება + ნდობა ეკატერინას მიმართ - ჩვენი საუკეთესო სტომატოლოგის მიმართ ჯადოსნური ხელებით (როგორც იანამ მითხრა ვიზიტის შემდეგ). 4. ჩემმა ქალიშვილმა საჩუქარი და გემრიელი ნაყინი მიიღო🙌 5. თავდაჯერებულად მივდივართ შემდგომი მკურნალობისკენ! 6. ვერ ვიკავებ თავს ამ მნიშვნელოვანი პუნქტის არ ახსნისგან: მშობლების განწყობა ფანტასტიკურია! ყველა ბედნიერია!”
Olga Reshetko
რას ამბობენ პაციენტები
“ეს კოსმეტოლოგიის კლინიკა საუკეთესოა! მე სრულად ვენდობი მის სპეციალისტებს: მათი ყურადღებიანი მოვლა, პერსონალიზებული მიდგომა და მაღალი პროფესიონალიზმი ყველა დეტალში ჩანს. სისუფთავე, ჰიგიენა და კომფორტი ყოველთვის უმაღლესი დონისაა. ისინი ნამდვილად ზრუნავენ ყველა კლიენტზე.”
Елена Мазурик
რას ამბობენ პაციენტები
“დიდი მადლობა ექიმს და კლინიკას! ორჯერ ძალიან დამეხმარნენ. სტომატოლოგიურ კლინიკაში დავიწყე სტომატოლოგიური მკურნალობა და რატომღაც ერთდროულად ხუთი კბილის მკურნალობა დაიწყეს, ჩემი წასვლის თარიღებს უგულებელყოფდნენ, რასაც არაერთხელ ვახსენებდი. საბოლოოდ, მითხრეს, რომ ტექნიკოსის გამო სამი კბილის დასრულებას ვერ ახერხებდნენ და ჩემი პრობლემა ის იყო, თუ რა უნდა მექნა. სამ მოლარზე ბრტყელი ბჟენი დაადეს და არა ნაკეციანი, მაგრამ ონლეის დადების დრო არ ჰქონდათ. სასწრაფოდ სანარეში წავედი, რადგან მივლინებაში ვიყავი და სწრაფად გამომეხმაურნენ და სტომატოლოგიური პრობლემა მოაგვარეს. საკუთარი ტექნიკოსი ჰყავთ, ამიტომ კბილის ნაწილების დამზადების ყველა სამუშაო სწრაფად სრულდება. გარდა ამისა, ექიმმა ონლეის გამოყენებისგან თავი შეიკავა, რადგან ისინი ჩემი კბილებისთვის შეუფერებელი იყო; ჩემი კბილები ჯანმრთელია - ნაკეციანი ბჟენები უკეთესია. ამიტომ სამი ბჟენი აღადგინეს. წასვლის შემდეგ, მგრძნობელობა გამიძლიერდა. ვცდილობდი გამერკვია, რამდენად სერიოზული იყო საქმე და ხომ არ მქონდა პრობლემები (ჩემს პატარა ქალაქში სტომატოლოგები არ იყვნენ და არ მინდოდა მალე წასვლა სერიოზული სტომატოლოგიური სამუშაოების დასაწყებად ან მეზობელ ქალაქებში სტომატოლოგიური მომსახურების მისაღებად წასვლა; ასევე მეშინოდა კბილის დაზიანების შედეგების). დახმარება ონლაინ მოვიძიე. „პირველი სასწაულმოქმედი“ კლინიკაში ექიმმა ფოტო მოითხოვა და თქვა, რომ პრობლემა მეზობელ კბილში იყო. აქ ექიმმა ბევრი კითხვა დასვა და სწორად დაადგინა მიზეზი - გადაკბილვა, არაფერი სერიოზული და სწრაფად გამოასწორა. ამიტომ ერთხელ მეზობელ ქალაქში სტომატოლოგთან წავედი, მათ ჩემი ნაკბენი გამოასწორეს და ყველაფერი კარგადაა. მადლობა მაღალი ხარისხის და სწრაფი მკურნალობისთვის!”
Ирина С
ORTOMED Batumi
რას ამბობენ პაციენტები
“ტრავმის შემდეგ ორთოპედთან ვიყავი. მან ყველაფერი ამიხსნა და რეაბილიტაციისთვის ირინასთან გამიშვა. ირინა ძალიან კარგად ეპყრობა სხეულს და საერთო ჯამში ძალიან სასიამოვნო ადამიანია. ისინი ყველაფერს ძალიან შორს არ აჭიანურებენ; ყველაფერი გულწრფელი და პირდაპირია. იქ საკმარისად დიდხანს არ ვყოფილვარ, მხოლოდ ორჯერ, რომ რაიმე შედეგი გამომეთქვა, მაგრამ ძალიან შთაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე 👍🏻”
Елена Лопатина
რას ამბობენ პაციენტები
“{'ორიგინალი': 'დოქტორ თეასთან ვიყავი და ჩემი შთაბეჭდილებები უარყოფითი იყო. მან არა მხოლოდ 3 საათი (გაზვიადების გარეშე, ზუსტად 3 საათი) გაატარა ბჟენზე, არამედ ვერც ბოლომდე მიყვანა შეძლო. პირველი 2 საათი მოთმინებით ველოდი, მაგრამ რატომღაც ექიმმა არაპროფესიონალურად და არაკეთილსინდისიერად მოიქცა: მძიმედ ამოიოხრა; დამიწყო ბრალდება, რომ საკმარისად არ ვჭამდი, რის გამოც ნერწყვი მომდიოდა და ეს აწუხებდა კიდეც (ვუთხარი, ნერწყვის დრენაჟი ჩართო, არ გამოიყენა, თუმცა უნდა გამოეყენებინა, მით უმეტეს, რომ პროცესი დიდხანს გრძელდებოდა); მისგან ბევრი უსაფუძვლო უკმაყოფილება იყო, შემდეგ შევთავაზე, რომ ასე დაეტოვებინა, მხოლოდ ამის შემდეგ გაჩუმდა და კიდევ ერთი საათი დაუთმო ბჟენის „გალესვას“. 2 საათი ბჟენის „დაყენებას“ და მთელი ერთი საათი „გალესვას“... ამ სამსაათიანი „მკურნალობის“ შემდეგ ყბა მაინც არ მიხურდა. მაგრამ ექიმმა თქვა, რომ ზედმეტი ბჟენის მოხსნას არ აპირებდა („ზედმეტი“ მისი სიტყვაა) და რომ დამნაშავე ჩემი კბილები იყო. განვმარტე, რომ ვიზიტამდე კბილები მიჭყლიტავდა. საბოლოოდ, ბჟენის გაკეთება სხვა კლინიკაში მომიწია. სხვათა შორის, იქაურმა ექიმმა „ღრჭენა“ ერთ წუთზე ნაკლებ დროში დაასრულა. მესმის, რომ ექიმი შეიძლება გამოუცდელი იყოს და სამუშაოს დასრულებას მეტი დრო დასჭირდეს. ეს ჩემთვის მისაღებია. თუმცა, არაპროფესიონალურად მოქცევა, დაწყებული სამუშაოს დასრულებაზე უარის თქმა და საკუთარ წარუმატებლობაში კლიენტის დადანაშაულება ნორმალური არ არის. გარდა ამისა, „მკურნალობის“ დროს ექიმმა მოულოდნელად ჩემს კბილებთან დაკავშირებით მილიონი პრობლემა აღმოაჩინა, მაგალითად, ხუთ კბილზე ფესვის ბჟენის გაკეთება შემომთავაზა, იმ მოტივით, რომ იქ ტკივილი ვიგრძენი, მიუხედავად იმისა, რომ ვთქვი, რომ კბილებთან დაკავშირებით არანაირი ჩივილი არ მქონდა და ძველი, გამუქებული ბჟენის შესაცვლელად მოვედი. აღარაფერს ვიტყვი არარსებულ კარიესსა და პირის ღრუს ნახევარში არსებულ „სოლისებრი ფორმის სინდრომზე“.”
Olya Noskova
რას ამბობენ პაციენტები
“გამარჯობა! მინდა ჩემი გამოცდილება გაგიზიაროთ. პირველ რიგში, კლინიკას ძალიან პროფესიონალი და ყურადღებიანი პერსონალი ჰყავს. ისინი ყურადღებით არიან პაციენტების მიმართ, ყველაფერს დეტალურად უხსნიან და, რაც მთავარია, არ ცდილობენ ზედმეტი სერვისების გაწევას. მომსახურება უმაღლესი დონისაა, ატმოსფერო კი კომფორტული და მეგობრული. ეს მართლაც შესანიშნავი ადგილია, სადაც თავს დაცულად გრძნობ. ❤️”
lika
Platinum Dent
რას ამბობენ პაციენტები
“ეს საუკეთესო კლინიკა და სპეციალისტებია. კბილი ამოვიღე და გავწმინდე. ყველაფერი მაქსიმალურად უმტკივნეულო და კომფორტული იყო. აუცილებლად გავაგრძელებ სტომატოლოგიურ მკურნალობას აქ. ძალიან მადლობელი ვარ ექიმების მათი მიდგომისა და შრომისთვის.”
Светлана Цапко
Reproart
კლინიკა
რას ამბობენ პაციენტები
“დოქტორი ტატია წარმოუდგენლად პროფესიონალი სტომატოლოგია. გულის სიღრმიდან მადლობას გიხდით, ის საუკეთესოა. კბილის ამოღება ძალიან ფრთხილად და სწრაფად ჩატარდა და მან საბოლოოდ მომცა ჩემი მდგომარეობის სრული სურათი (რამაც საშუალება მომცა, ინფორმირებული არჩევანი გამეკეთებინა). იმპლანტი პირველივე ცდაზე იდეალურად მომერგო და შეხორცდა, მოგვიანებით კი მან მიმითითა იმ საკითხებზე, რომლებზეც ყურადღება უნდა მიმექცია. გმადლობთ.”
Margarita Sh
რას ამბობენ პაციენტები
“80 ევრო ულტრაბგერითი გამოკვლევისთვის. სერიოზულად?! ჩემს ცხოვრებაში ყველაზე ძვირფასი ულტრაბგერითი გამოკვლევა.”
Юлия Калинка
Medi Clinic
რას ამბობენ პაციენტები
“საოცარი გამოცდილება იყო. ორ ექიმთან ვყოფილვარ, ორივე შესანიშნავი იყო.”
Dmitry Kuzinets
რას ამბობენ პაციენტები
“ვცადე ვიზიტზე ჩაწერა, რადგან ძლიერი ტკივილები მქონდა. არ მიპასუხეს.”
Carser
რას ამბობენ პაციენტები
“კლინიკას ორთოდონტიული მკურნალობისთვის ვესტუმრეთ და ძალიან კმაყოფილები დავრჩით. ზედმეტი ლოდინის გარეშე, სწრაფად და ფრთხილად დამიმონტაჟეს სამაგრი და ბრეკეტებზე დამაგრების მექანიზმი. ჩემმა მეუღლემ ელაინერები შეცვალა და ახალი ელაინერების შესახებ დეტალური კონსულტაცია ჩამიტარეს და პროცესი დეტალურად აუხსნეს. ორთოდონტები პროფესიონალები და ყურადღებიანები იყვნენ, მათი გამოცდილება კი აშკარა იყო. ატმოსფერო მყუდრო იყო, პერსონალი მეგობრული, ჩაწერა კი წინასწარი ჩაწერით ხდებოდა - ყველაფერი მოხერხებულად იყო ორგანიზებული.”
Nikita Kurakin
რას ამბობენ პაციენტები
“მაია ძალიან კარგი ოტოლარინგოლოგია, ჭკვიანი და ინტელექტუალური. მან ძალიან ყურადღებით მოისმინა ჩემი ყველა ჩივილი, ამიხსნა შესაძლო მიზეზები, ჩაატარა გამოკვლევა და დანიშნა კარგი მკურნალობა. მან ამიხსნა, თუ რა უნდა გაკეთდეს სხვადასხვა შემთხვევაში და როდის უნდა გაუმჯობესდეს მდგომარეობა. გირჩევთ კლინიკას; იქ სიწყნარე და სიმშვიდეა 🤍”
Viktoria Salabay
Celebshiny Beauty
რას ამბობენ პაციენტები
“სტილისტი დავითი უბრალოდ საუკეთესოა! გირჩევთ მას! საქართველოში პირველად გამოვცადე, როგორ ირჩევს სტილისტი თმის ფერსა და სტილს, ჩემი სახის ნაკვთებისა და თმის ფერის შესაბამისად.”
Ketevan Khimshiashvili
Abuladze Dental Center
რას ამბობენ პაციენტები
“ბავშვის კბილი ვუმკურნალეთ. ექიმმა ბჟენი დაგვიდგა, შიგნით კი მედიკამენტი და ტამპონი დატოვა. პრობლემა მხოლოდ ორი წლის შემდეგ გაირკვა, როდესაც იმავე კბილის სამკურნალოდ სხვა კლინიკაში წავედით. შედეგად, კბილი ანთებამ და ჩირქით აივსო და მისი გადარჩენა ვეღარ მოხერხდა.”
Andrei B
რას ამბობენ პაციენტები
“შესანიშნავი კლინიკა: მოსახერხებელი მდებარეობა, თანამედროვე აპარატურა, ყურადღებიანი მომსახურება, მაღალკვალიფიციური ექიმები. ძალიან კომფორტული, სწრაფი და შედეგები საოცარია. გირჩევთ!”
antonina belaya
New Dent XXI
რას ამბობენ პაციენტები
“ვალერიან ჩიტიშვილი ნამდვილი ექიმია! მან ზედა სიბრძნის კბილი ამომიღო, სრულიად უმტკივნეულოდ, ანესთეზიური ინექციაც უმტკივნეულო იყო, ძლივს ვიგრძენი. მისი შეხება ნაზია. დიდი მადლობა! მე მას გირჩევთ ამოსაღებად. 🙏”
Диана Савенкова
ოვტილია
რას ამბობენ პაციენტები
“სხვა ქვეყნიდან მივფრინავდი და ფასებისა და მიმოხილვების შესადარებლად ბევრ კლინიკას დავუკავშირდი. ეს კლინიკა ავირჩიე. თავიდან ცოტა ვნერვიულობდი, რადგან უამრავი სტომატოლოგიური პრობლემა მქონდა და ყველაფრის გასაკეთებლად მხოლოდ ერთი კვირა მქონდა. შვიდი კბილი მხოლოდ ორ ვიზიტში აღადგინეს (პლუს გამოკვლევა და რენტგენი) და სამუშაო ძალიან მაღალი ხარისხის იყო. შედეგები მართლაც საოცარი იყო და მომსახურებაც უმაღლესი დონის. რეგისტრატორი ძალიან სასიამოვნო იყო და შესანიშნავად საუბრობდა რუსულად. დოქტორი ნინო ქობულაძე ძალიან გამოცდილი და თავაზიანი სპეციალისტია. მინდა მადლობა გადავუხადო მას სიმშვიდის შენარჩუნებისა და ძალიან მაღალი ხარისხის სამუშაოს შესრულებისთვის, მიუხედავად იმისა, რომ ზოგადად სტომატოლოგიის და საშინელი კლიენტის მეშინია. ფასი მართლაც ხელმისაწვდომი იყო; თითქმის ყველა სხვა კლინიკა უფრო მაღალ ფასებს გვთავაზობდა. საერთო ჯამში, კმაყოფილი ვიყავი.”
Volodymyr Blyzniukov
სტომატოლოგიის მინიმალური
Lazer medi
რას ამბობენ პაციენტები
“უკეთესი გარემო”
leluka qurdadze
Genesis
რას ამბობენ პაციენტები
“კლინიკის ყურადღებიანი პერსონალი არასდროს მიგატოვებთ რთულ სიტუაციებში, ცდილობს დაგეხმაროთ და საუკეთესო მკურნალობა შეგირჩიოთ. ტესტების ჩატარება ადგილზე ძალიან სწრაფად არის შესაძლებელი.”
Ekaterina Gromova
Academy of Cosmetology
რას ამბობენ პაციენტები
“კოსმეტოლოგ ვალერიასთან ბოტოქსის პროცედურა გავიკეთე, უფრო ზუსტად, ბრუქსიზმის გამო. ის წარმოუდგენლად ნაზი იყო და პროცედურა სრულიად შეუმჩნეველი დარჩა სასიამოვნო, თბილ ატმოსფეროში. განსაკუთრებით მინდა აღვნიშნო სპეციალისტის მიდგომა; მისი პროფესიონალიზმი და საქმისადმი ვნება თვალშისაცემია. ამიერიდან ვალერიასთან მხოლოდ ბოტოქსის პროცედურებისთვის დავდივარ.”
azaliya roberts
რას ამბობენ პაციენტები
“შესანიშნავი სტომატოლოგია ბატუმში გამოცდილი ექიმებით. აქ ყველა კბილი ვიმკურნალე და ძალიან კმაყოფილი ვარ. დიდი სიამოვნებით გირჩევთ! ❤️🔥”
Александра Ярошенко
დოქტორ სმაილი ბაღუთი
რას ამბობენ პაციენტები
“თუ თქვენი შვილი ავადაა და ექიმის ცნობა სჭირდება, მოემზადეთ რიგში ორ საათზე მეტხანს დგომისთვის. ამ დროის განმავლობაში, ხალხი რიგში მხოლოდ თხოვნის გასაკეთებლად დადგება, ნაცნობები და ვინ იცის კიდევ ვინ. ბავშვის დღის ორგანიზება, ცხადია, დიდ გონებრივ ძალას მოითხოვს და მეტი პედიატრის დაქირავება არც ისე შესაძლებელია. ვიზიტი ფასიანია, ამიტომ რატომ უნდა იდარდოთ რიგში დგომაზე?”
Катеринка Києвиця
Dental Lounge
რას ამბობენ პაციენტები
“ორთოდონტთან სრული ბრეკეტების წინასაოპერაციო ვიზიტისთვის ჩავეწერე და ამ კლინიკაში ბრეკეტების გაკეთებას ვგეგმავდი. ვიზიტს ერთ კვირაზე მეტი ველოდე, დროულად მივედი და საბოლოოდ, 30 წუთი მომიწია მოსაცდელ ოთახში ლოდინი. რეგისტრატორი ყურსასმენების გარეშე TikTok-ს უყურებდა და როდესაც ვკითხე, როდის მომიწევდა ნახვა, მითხრა, რომ ყველა კითხვა ორთოდონტისთვის დამესვა. მომეწონა ორთოდონტი; ის კარგი ექიმია, აშკარად პროფესიონალი და დაინტერესებულია ჩემი პაციენტის საჭიროებებით. თუმცა, უხეში რეგისტრატორის გამო, ამ კლინიკას მკურნალობისთვის არ ავირჩევ, მით უმეტეს ბრეკეტების საკითხში. ჩემი გამოცდილება უარყოფითი იყო და არ ვარ მზად, რომ რეკომენდაცია გავუწიო.”
Valeria Shubina
Stoma Dent
რას ამბობენ პაციენტები
“იშვიათად ვწერ მიმოხილვებს, მაგრამ დოქტორი ანა, სტომატოლოგი (სამწუხაროდ, მისი გვარი არ ვიცი), ქებას არ იმსახურებს. ის ახალგაზრდა, გამხდარი ქალია. ის როგორც რუსულად, ასევე ინგლისურად საუბრობს, რაც კომუნიკაციას ძალიან აადვილებს. ჩვენ ბელორუსიიდან ვართ. მასთან მივედით, რადგან ჩვენს სამი წლის ბავშვს ბჟენი აკლდა და მოლარში ტკივილი აწუხებდა. ჩვენი დაზღვევის მეშვეობით მივმართეთ და საათ-ნახევარში ამ კლინიკაში დაგვნიშნეს და იმავე დღეს ჩავწერეთ. კაბინეტში არსებული აღჭურვილობა უახლესია. რენტგენი იქვე გადაიღეს მობილური რენტგენის აპარატით. რა თქმა უნდა, ჩვენი პატარა ძალიან შეშინებული იყო და ტიროდა. დოქტორმა ანამ ჩვენთან ერთი საათი გაატარა: ანუგეშა, აუხსნა, რას გააკეთებდა და მულტფილმის სტიკერებით მოხიბლა. ანა მაღალკვალიფიციური სპეციალისტია, ძალიან თბილი და პასუხისმგებლიანი ადამიანი. ის მკურნალობის შემდეგაც კი კონტაქტზე იყო. მეორე დღესაც კი დაგვირეკა, რომ ეკითხა, როგორ გრძნობდა თავს ჩვენი პატარა. დიდი მადლობა, ანა! მინდა, კლინიკის მენეჯმენტს ვუსურვო საუკეთესო მოვლა ასეთ შესანიშნავ სპეციალისტს და დავაჯილდოო იგი შესანიშნავი სამუშაოსთვის. ანას მსგავსი ექიმები კლინიკის დადებით რეპუტაციას აძლიერებენ.”
Мария Пирская
Clinic Health
რას ამბობენ პაციენტები
“პაპ ტესტისა და კოლპოსკოპიის ჩასატარებლად ვიზიტი დავნიშნე. ექიმს 40 წუთი ველოდე და როდესაც კაბინეტში შემიყვანეს, მან სხვა სერვისების შეთავაზება დაიწყო. შედეგი: დროის ფუჭად კარგვა, ნულოვანი შედეგი.”
Ирина Румянцева
SAGITTARIUS CLINIC
რას ამბობენ პაციენტები
“შესანიშნავი კლინიკა. ექიმმა მარინა შეროზიამ ძალიან ყურადღებით გამსინჯა და მკურნალობა დამინიშნა. დიდი მადლობა. დანარჩენი პერსონალიც ძალიან მეგობრულია. ყველას დიდი მადლობა.”
Анастасия Иремадзе
SILK MEDICAL
რას ამბობენ პაციენტები
“{'ორიგინალი': 'მინდა უღრმესი მადლობა გადავუხადო ოტოლარინგოლოგ ედუარდ ლეონიდოვიჩ ბრაგას!\n\nსამწუხაროდ, ჩემი ისტორია ბევრისთვის შეიძლება გასაგები იყოს. თავდაპირველად, სხვა კლინიკაში წავედი (ერთ-ერთ დიდ კლინიკაში ბაღში, კარგად ცნობილში). იქ არა მხოლოდ დიაგნოზი არ დამისვეს, არამედ სიმპტომების მხოლოდ ზედაპირული მკურნალობაც დამინიშნეს (როგორც მოგვიანებით გაირკვა).\n\nშედეგად, ედუარდ ლეონიდოვიჩთან სასოწარკვეთილების პირას მყოფ მდგომარეობაში მივედი. წინა „სპეციალისტის“ უმოქმედობის წყალობით, სრული თაიგული მქონდა: სინუსიტი, ლარინგიტი, მარცხენა ყურის მძიმე ანთება (ოტიტი) და უბრალოდ მარჯვენა ყურის ანთება.\nამ ყველაფერთან ერთად, მარცხენა ყურში ნაწილობრივი სმენის დაქვეითება. მარჯვენა ყურიც იწყებდა დაჭიმვას.\n\nდოქტორ ედუარდ ლეონიდოვიჩმა დრო ცარიელ სიტყვებზე არ დაკარგა. მან საფუძვლიანი დიაგნოზი ჩაატარა, დაუყოვნებლივ დაადგინა პრობლემა და მკურნალობა დანიშნა. არა „სცადე ეს“, არამედ მკაფიო გეგმა.\n\nდა რაც მთავარია: ედუარდ ლეონიდოვიჩმა უბრალოდ რეცეპტი არ დამიწერა და გზაში არ გამიშვა; ის ნამდვილად ყურადღებით აკვირდებოდა ჩემს მდგომარეობას ყველა ეტაპზე, აკონტროლებდა ჩემს პროგრესს და ცვლიდა ჩემს თერაპიას.\n\nუზომოდ მადლობელი ვარ ედუარდ ლეონიდოვიჩის პროფესიონალიზმისთვის და იმისთვის, რომ სიტყვასიტყვით გამომიყვანა ამ კოშმარიდან. თუ გჭირდებათ ყელ-ყურ-ცხვირის ექიმი, რომელიც მკურნალობს და არა მხოლოდ „მომსახურებას უზრუნველყოფს“, მთელი გულით გირჩევთ, დაუკავშირდეთ მას.”
Юлия Губская
რას ამბობენ პაციენტები
“მინდა გულწრფელი მადლობა გადავუხადო MMT სამედიცინო ცენტრის მთელ გუნდს პაციენტებისადმი მაღალი დონის პროფესიონალიზმის, ყურადღებისა და ზრუნვისთვის. განსაკუთრებით მინდა აღვნიშნო უროლოგი დავით ზახაროვი - მისი კომპეტენცია, მგრძნობელობა და პერსონალიზებული მიდგომა კონტაქტის პირველივე მომენტიდან შთამაგონებს ნდობას და თავდაჯერებულობას. მისი ყურადღებიანი მიდგომისა და ზუსტი დიაგნოზის წყალობით, მივიღე კვალიფიციური მკურნალობა და ვიგრძენი მნიშვნელოვანი გაუმჯობესება. დიაგნოზი და რეკომენდაციები ზუსტი იყო, ხოლო დოქტორ ნიკო გაგოშიძესთან ერთად ჩატარებული არაქირურგიული ქვების მოცილების ოპერაცია წარმატებული და უმტკივნეულო იყო. განსაკუთრებული მადლობა აჭარის ფილიალის ხელმძღვანელს, დეა დიასამიძეს, ცენტრის უნაკლო ორგანიზებისა და ისეთი ატმოსფეროს შექმნისთვის, სადაც თავს საიმედო ხელში გრძნობ. ასევე მინდა მადლობა გადავუხადო ცენტრის ყველა თანამშრომელს - ექიმებს, სპეციალისტებს, ექთნებს და ადმინისტრაციას - მათი სიკეთისთვის, ეფექტურობისა და პროფესიონალიზმისთვის. გმადლობთ თქვენი შრომისმოყვარეობისთვის, ჰუმანურობისა და თავდადებისთვის. თქვენ ნამდვილად აქცევთ სამყაროს უკეთეს ადგილად! აუცილებლად გირჩევთ კლინიკას ჩემს მეგობრებსა და ნაცნობებს, როგორც საქართველოში, ასევე ყაზახეთში. პატივისცემით, იგორ ზაგორელსკი, ყაზახეთი”
Igor Zago
ლოლიპოპ დენტალი
რას ამბობენ პაციენტები
“ამ კლინიკას არ გირჩევთ. მათ ჰიგიენის პრობლემები აქვთ. აშკარად არ ასუფთავებენ ინსტრუმენტებს სათანადოდ. პირადად მე ვნახე, როგორ წმენდდა დამლაგებელი უბრალოდ ინსტრუმენტებს სპრეის ბოთლით. სკამები ძველია. ყველაფერს ხელთათმანებით ეხებიან, შემდეგ კი პირით ბავშვს ამუშავებენ. ორი კარიესი გვაქვს და სტომატოლოგმა არც პირველად და არც მეორედ ვერ შენიშნა. მე თვითონ შევნიშნე, როცა ორი კბილი ამომივარდა. ფასები იაფი არ არის. ამ სტომატოლოგიას აზრი არ აქვს; კბილებს ვაკვირდებით, ვიწმენდთ და მაინც ცვივა.”
N B
Dentalux
რას ამბობენ პაციენტები
“კატიამ გამიკეთა გვირგვინები (მან სამი გვირგვინი დამიყენა, თუმცა თავიდან ერთი მინდოდა) და ვინანე და არაფერი მითქვამს. თეკლასთანაც (ჩემს შვილთან) მქონდა ვიზიტი. შედეგად, ერთი გვირგვინი გამივარდა (ერთი წლის შემდეგ) და დანარჩენებიც უნდა შეიცვალოს, რადგან ძაფები გამუდმებით ტყდება და საკვები მუდმივად მიჭედება. თეკლასთან ორჯერ მქონდა ვიზიტი, რამაც საბოლოოდ კბილის ამოღება გამოიწვია.”
Marina Kazakovtceva
რას ამბობენ პაციენტები
“კვალიფიციური სპეციალისტები, პაციენტებისადმი პერსონალიზებული და ყურადღებიანი მიდგომა კლინიკაში, რომელიც მდებარეობს პუშკინის ქუჩა 98-ში, ქალაქის ცენტრში. კლინიკას ასევე აქვს საკუთარი სტომატოლოგიური ლაბორატორია, რაც იშვიათობაა ბაღში. ლამაზი და ჯანსაღი ღიმილისთვის, მხოლოდ თქვენ! ღრმა მადლიერებას გამოვხატავ კამადაძის სტომატოლოგიური კლინიკის ექიმების გუნდურ მუშაობის მიმართ.”
System Vector Psychology / SVP (System_Vector_Psychology)
ლაზერული სახლი
რას ამბობენ პაციენტები
“ალექსანდრიტზე უამრავი ფული დავხარჯე და გოგო უნდა ამერჩია, რომ სწორად გამეკეთებინა, მაგრამ მაინც ბევრი ადგილი აკლია. + თეთრი ფანქარი არ არსებობს ხალების დასაფარად. ფული ტყუილად იხარჯება. ფასები მაღალია, მომსახურება კი 5/10. შენობაში შესვლაც კი არაკომფორტულია; რამდენჯერმე მიწევს დარეკვა.”
T “Tom” O
მეგა სტომატოლოგიური
Khozrevanidze clinic
რას ამბობენ პაციენტები
“ჩვენი შვილი ოფთალმოლოგ ტატიანა ნიკიტჩინასთან წავიყვანეთ. ჩვენ უზომოდ მადლიერები ვართ ექიმის მისი ექსპერტიზისა და პროფესიონალიზმისთვის. ორ ვიზიტში შევუკვეთეთ სათვალე ჩვენს შვილს და ექიმმა აუხსნა, თუ რას უნდა მიაქციოს ყურადღება და რას უნდა მიაქციოს ყურადღება ჩვენს შვილში. ჩვენი შვილი აღფრთოვანებულია ექიმითა და მისი სათვალით. ის სიხარულით ბრუნდება ტატიანასთან. გულწრფელად მადლობას ვუხდი ტატიანას პროფესიონალიზმისთვის!”
Виктория Я
SoloMed
რას ამბობენ პაციენტები
“ჩემი საყვარელი კლინიკა ბატუმში: განსაკუთრებით მიხარია, რომ იქ ყველა ექიმი რუსულად საუბრობს. ყოველთვის შესანიშნავ მომსახურებას ვიღებ პირდაპირ მიმღებში. შედეგი სწრაფად მოდის 💙”
Янесса Вебер
İntermedika
რას ამბობენ პაციენტები
“სტომატოლოგთან ალერგიის ტესტი გავიკეთე. ყველაფერი ძალიან სწრაფად გაკეთდა (დაახლოებით ნახევარი საათი დამჭირდა), 35 ლარი დამიჯდა. ტესტი უზმოზე არ უნდა გაიკეთოთ. სამუშაო დღეებში დილის 9:00 საათიდან მუშაობენ, შაბათ-კვირას კი დაკეტილები არიან. დილის 8:30 საათისთვის იქ უკვე ბევრი ხალხი იყო, მაგრამ სხვა პროცედურებისთვის იყვნენ.”
Anastasia
რას ამბობენ პაციენტები
“კანის კლინიკაში ჯერ რამდენიმე ანალიზი გავიკეთე და ამ კლინიკაში ქირურგ ტიმურთან გამგზავნეს. მითხრეს, რომ შედეგებს გამომიგზავნიდნენ. დანიშნულ დღეს ქირურგმა დააგვიანა და მითხრა, რომ შედეგები არ მიუღია. კანის ისევ დავუკავშირდი, მაგრამ მათი გაგზავნა დაავიწყდათ, მაგრამ შეხსენების შემდეგ გამომიგზავნეს. ახლა კი სახალისო ნაწილი დადგა. ტიმურს WhatsApp-ზე მივწერე: „შედეგები გაქვს, შეხედე და თარიღი და ფასი დაგეგმე“. ის მპასუხობს: „დრო არ მაქვს, ხვალ შემახსენე“. კარგი. მეორე დღეს მივწერე: „მე ვარ, გახსენებ“. ის კვლავ მპასუხობს: „დაღლილი ვარ, ახლა გზაში ვარ, ხვალ შემახსენე“. შემიძლია გითხრათ, რამდენად პროფესიონალია; აღარ მინდოდა მასთან ურთიერთობა, ოპერაციაზე რომ აღარაფერი ვთქვათ. თუ პროცედურამდე ასეთი დამოკიდებულება იყო, როგორი იქნება შემდეგ? ტიმურის კომენტარებში არსებულ ზოგად ენთუზიაზმს არ ვიზიარებ.”
Андрей Андреевич
რას ამბობენ პაციენტები
“ყველაზე არამეგობრული სატელეფონო კონსულტანტები. ახლოს ვცხოვრობ, დავეცი და რომელიმე ენაზე საუბარი მიჭირს; თავში ძლიერად ვირტყი. მხოლოდ ინგლისურად საუბრობენ.”
Анна Попова
Pharmalia Clinic
რას ამბობენ პაციენტები
“ექოსკოპიაზე ვიყავი, რის შემდეგაც გავიგე, რომ პრობლემა მქონდა, რომელიც მედიკამენტებით უნდა მოგვარებულიყო! კლინიკაში აბები დამინიშნეს და მითხრეს, რომ ექიმთან კონტაქტი მქონოდა. ტელეფონის ნომერი და სხვა ინფორმაცია ფურცელზე ჩამიწერეს. როდესაც ჩემს მდგომარეობასთან დაკავშირებით კითხვები გამიჩნდა, ექიმს ვურეკავდი და ვწერდი, რომელმაც ჩემი შეტყობინებები ჯერ კიდევ არ წაუკითხავს! ჩემს კითხვებს და აბების შემდეგ მდგომარეობას დამოუკიდებლად ვუმკლავდებოდი. როდესაც რუტინული ექოსკოპია დაინიშნა, შემოწმებაზე წავედი. თავიდან მითხრეს, რომ 70 ლარს გადავიხდიდი. მაგრამ ავუხსენი, რომ უკვე ვიყავი ამ კლინიკაში და მითხრეს, რომ მესამე დღეს ექოსკოპია უფასო იქნებოდა, თუ მოვიდოდი. ფიზიკურად მესამე დღეს ვერ მივდიოდი, ამიტომ ექიმს დავურეკე და მივწერე, რომ თავი მეგრძნო, მაგრამ არავინ მიპასუხა, როგორც ზემოთ უკვე დავწერე. ხოლო შემდგომი ექოსკოპიისთვის 70-ის ნაცვლად 50 ლარი დაგვიჯდა. მიუხედავად იმისა, რომ უფასო უნდა ყოფილიყო. ჩემი წინა ვიზიტი მონაცემთა ბაზაში ვერ მოიძებნა. სრული ქაოსი იყო ირგვლივ, არავინ არაფერი იცოდა. კლინიკაში ჩვენი მისვლისას ფეხსაცმლის გადასაფარებლებიც კი არ იყო. ექიმმა, რომელმაც აბები გამომიწერა, თავიდან ვერ მიცნო და როცა მიცნო, სხვა ექიმთან ერთად იდგა, ჩურჩულებდა, მიყურებდა და არც კი მომიახლოვებია. სახლში წასაღებად აბები გახსნილი იყო. (1 ცალი) ჩემი მეგობარი (რადგან ვერ მივდიოდი) იქ წავიდა და სხვაში გაცვალეს... მაგრამ არასწორი აბი მომცეს! კარგია, რომ შევხედე და არ დავლიე! აღარ მქონდა ძალა, რომ ისევ მივსულიყავი. ჩემს ქმართან ერთად მოვედი; მას მხოლოდ ერთი ვიზიტი სჭირდებოდა სრული სურათის სანახავად და არაკომპეტენტურობისთვის. მათი გულგრილობა და პაციენტების მიმართ უყურადღებო დამოკიდებულება! გულწრფელად არ გირჩევთ ამ კლინიკას.”
Mari mosk
რას ამბობენ პაციენტები
“საავადმყოფოში ტერფის მოტეხილობის, იოგების გაწყვეტისა და ამოვარდნილობის გამო მოვხვდი. სასწრაფო დახმარება სწრაფად მოვიდა. საავადმყოფოში ამოვარდნილობა დამიმონტაჟეს, სპლიტი დამიმაგრეს და სახლში გამიშვეს, რადგან მეორე დღეს სახლში რეისი მქონდა. მინდა უდიდესი მადლობა გადავუხადო მთელ სამედიცინო პერსონალს დახმარებისთვის, განსაკუთრებით კი ტრავმატოლოგს! სამარაში უსაფრთხოდ ჩავედი, სადაც ოპერაცია გამიკეთეს. ხანგრძლივი გამოჯანმრთელება მელოდება. დიდი მადლობა აჭარაში ყველას დახმარებისთვის! გისურვებთ წარმატებებს და კეთილდღეობას!”
Юлия Ряднова
New Dent - ნიუ დენტი
ALDA at Enmedic
რას ამბობენ პაციენტები
“{'ორიგინალი': "Kadin KBB Dr'u kulağıma uyguladigi yanlis tedavi sonucunda kulak zarimda cokme ve gecmeyen ugultu oldu... Dr sanki uzaktan egitimle dr olmus. Turkiyeye gitmek zorunda kaldim. Turkiyede 1 haftaviyledi. Ordaki dr mantarli kulagin yikanmamasi gerekir dedi... ama burdaki dr defalarca yikama islemi yapti kulagim gitti de kotu oluyor diyorum duymuyorum diyorum diyorum umrunda degil Zaman alir diye kulagimda e hasar birakti. ჩამონგრეული ყურის აპკი და მუდმივი ზუზუნი. როგორც ჩანს, ექიმი ექიმი გახდა დისტანციური სწავლების გზით. თურქეთში მომიწია წასვლა. იქ ყური ერთ კვირაში გამიკეთეს. იქ ექიმმა მითხრა, რომ სოკოვანი ინფექციის შემთხვევაში ყურის გამორეცხვა არ შეიძლება. აქ კი ექიმმა რამდენჯერმე გამომირეცხა ყური, თქვა, რომ ცუდად იყო და ვერაფერს ვისმენდი, მაგრამ არ აინტერესებდა. ყური დაზიანებული დამტოვა, რადგან დრო დასჭირდებოდა.”
Sevda Turgut
რას ამბობენ პაციენტები
“ტრავმატოლოგმა სკანირებაზე მოტეხილობა ვერ შენიშნა. თითქმის ორი თვეა აბები, მალამოები, პროცედურები და დანიშნული ულტრაბგერითი გამოკვლევები. როდესაც სხვაგან წავედი, მაშინვე მაჩვენეს მოტეხილობის ადგილი ძველ სკანირებაზე, რომელზეც არაფერი ჩანდა და განმეორებითმა სკანირებამ დაადასტურა ეს. ტესტებს, რომლებსაც სხვა კლინიკები 1-3 დღეში აკეთებენ, აქ შეიძლება ორ კვირამდე დასჭირდეს. ონლაინ რიგის სისტემა არ არსებობს; თუ ოფისის გარეთ ბევრი ადამიანია, უნდა წახვიდე, იკითხო და გაარკვიო, ვინ რომელ საათზეა თავისუფალი; ისინი წინასწარი ჩაწერით არ რეკავენ. მე ამას არ გირჩევთ.”
Valentina
Evex - Batumi
რას ამბობენ პაციენტები
“წინასწარი ჩაწერით ჩაწერა შეუძლებელია. როდესაც ვიზიტზე მიხვალთ, მოემზადეთ რიგში რამდენიმე საათის ლოდინისთვის. სამკურნალო ოთახში (ინექციები, ინტრავენური ინექციები) თითქმის ყველა პერსონალი უკიდურესად არაკომპეტენტურია.”
Valentina
J-Smile Dental Centre
რას ამბობენ პაციენტები
“ძალიან თავაზიანი პერსონალი. დოქტორი თამთა ძალიან პროფესიონალი, მომთმენია და ყველაფერს გასაგებად ხსნის. ის კარგად ფლობს რუსულს.”
alex silchenko
Batumi Medical Center
რას ამბობენ პაციენტები
“ოპერაციისთვის 5000 ლარი გადავიხადეთ, მაშინ როცა 2500 უნდა გადაგვეხადა. ექიმმა ოპერაციის ჩატარება ვერ შეძლო და ოპერაციის შუაგულში სხვა ექიმი გამოიძახა. ექთნები უხეშები იყვნენ. ერთმა კაცმა ღამის შუაგულში თავი ცუდად იგრძნო და ისინი არ დაიშურეს მეზობელი ოთახიდან გამოსულიყვნენ. როდესაც კაცმა ტირილი დაიწყო და საკუთარ თავზე საუბარი, მეზობელ ოთახში მყოფმა ექთნებმა რუსული ენის გატეხვა დაიწყეს. მინდა ვთქვა, რომ ეს ფული არ ღირს და იგივეს ვუსურვებ იმ ექთნებსაც, რომლებიც სრულიად უხეშები არიან!”
Соня
რას ამბობენ პაციენტები
“საშინელებაა. ღმერთმა ნუ ქნას, ვინმე აქ კრიტიკულ მდგომარეობაში აღმოჩნდეს. პერსონალის დაუდევრობა, უპასუხისმგებლობა და პირობები უბრალოდ გასაოცარია! ჩვენ 8 თვის ბავშვთან ერთად მოვიყვანეთ, რომელსაც COVID და სიცხე ჰქონდა. ჩვენ ოთახში სხვა ბავშვთან ერთად შევიყვანეთ, რომელსაც COVID ჰქონდა. არ იყო ვენტილაცია და გამონაბოლქვი სისტემა, ტემპერატურა 30 გრადუსზე მეტი იყო და ბავშვები დუღდნენ. პერსონალს ნიღბები არ ეკეთა, ოთახი ბილიკს ჰგავდა, დამლაგებლები, სანტექნიკოსები და ა.შ. იყვნენ. ექთნებთან ვერ მიხვედით და პანიკის ღილაკები არ იყო. მეორე დღეს ჩვენი შვილი ჩაალაგეს და სხვა საავადმყოფოში გადაიყვანეს, სადაც ვენტილაციის შემდეგ მისი მდგომარეობა მაშინვე გამოჯანმრთელდა. 2 ვარსკვლავს ვაძლევ, რადგან მათ მაინც გაგვიწიეს გარკვეული დახმარება, მაგრამ ფასი, რომელიც ღამის გათევისთვის დაგვიწესეს, დუბაიში კარგ სასტუმროს შეესაბამება. იმედი მაქვს, ოდესმე ამ საავადმყოფოში ბავშვებს წესიერი პირობები ექნებათ. P.S. ისინი მხოლოდ ქართველებს კვებავენ.”
Yana Vlshn
ჩემი სამედიცინო
რას ამბობენ პაციენტები
“ყველაზე ცუდი მომსახურება. ექიმი არასტაბილურ საათებში მუშაობს, არასდროს პასუხობს ტელეფონს და ქვითრების გარეშე მუშაობს. ექთანი ერთდროულად დამლაგებლის, ადმინისტრატორის, მოლარის და ლაბორანტის მოვალეობებსაც ასრულებს. როდესაც დილის 9:30 საათზე ანალიზები დაგვინიშნეს, 10:30 საათზე ვენა ვერ იპოვა სისხლის ასაღებად, ცხრა ცდის მიუხედავად. ექიმთან დარეკვა დავიწყეთ, მაგრამ მან უცნობების ზარებს უარი თქვა. ლაბორანტი, რომელიც ასევე დამლაგებელია, უარი თქვა მასთან დარეკვაზე, რადგან ეშინოდა, რომ სამსახურიდან გამათავისუფლებდა. მეორე დღეს შედეგები ელექტრონულად გამოგვიგზავნეს, ექიმი არასდროს გვინახავს, არც პასუხობს და 300 ლარად ანალიზების მცირე რაოდენობა ჩაგვიტარეს. ჯერ კიდევ ვერ გავიგეთ, როგორ მუშაობენ ან ვინ დგას მათ უკან. ფართი 5-6 კვადრატული მეტრია. საშინლად უკმაყოფილოები ვართ და არავის ვურჩევდი. სხვათა შორის, ექიმის სახელია ავთო გაგაიშვილი. არასდროს და არსად არ გვქონია მასთან ურთიერთობა, კიდევ ერთი თაღლითია.”
Маргарита Ашрафян
ახალი დერმა
რას ამბობენ პაციენტები
“კლინიკაში კანის პრობლემის გამო მივედი. მეორე ცდაზე მოვედი, რადგან რეგისტრატორმა სწორი მისამართი არ მომცა. როცა მივედი, ჩვეულებრივი კოსმეტოლოგიური კაბინეტი აღმოჩნდა. არსად არ ჩანდა დიპლომი ან ლიცენზია. საოცარი მომსახურება (უხეშობა). ჯერ „ექიმთან“ ზარის საფასური უნდა გადაიხადო. საოცარი მომსახურება)))) რაღაც მეუბნება, რომ GPT ჩატი უფრო პროდუქტიული იქნებოდა.”
Kira Viksman